Wczytuję dane...
Koszty wysyłki
Koszty dostawy

NAJWAŻNIEJSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI
- czyli to co najbardziej interesuje kupujących

Ile wynosi koszt dostawy?

Zamówienia o wartości 500 zł lub większej - dostawa gratis.

Dla zamówień o mniejszej wartości koszt dostawy wynosi:

  • Kurier - 12,90 PLN
  • Kurier - pobranie - 15,90 PLN
  •  - 10,94 PLN
  • Paczkomaty InPost - pobranie - 12,50 PLN
  • 0zł (możliwy wyłącznie w Poznaniu ul Królowej Jadwigi 54/1)


Jak szybko dostanę paczkę?

  • Jeżeli Państwa zamówienie wyślemy korzystając z usług Poczty Polskiej paczka zwykle dociera do adresata w terminie do 1-3 dni roboczych od momentu wysyłki.
    Najczęściej paczka dociera na drugi dzień, szczególnie do dużych miast, jednak czasami zdarzają się opóźnienia, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia.

  • Jeżeli zamówienie wyślemy firmą kurierską to paczka dociera zwykle na następny dzień roboczy od momentu wysyłki.
    Niestety nasza firma nie może uzyskać informacji o której godzinie kurier ją dostarczy. Na paczce zawsze podajemy numer telefonu osoby składającej zamówienie, więc kurier może zadzwonić, ale to także nie jest regułą. Sugerujemy o ile to możliwe podanie adresu do pracy (wraz z nazwą firmy) oraz wszelkich wskazówek, które ułatwią kurierowi zlokalizowanie odbiorcy.
  • Przesyłki Paczkomatem InPost docierają zwykle 1-2 dni robocze



Czy paczka będzie u mnie jutro?


Jeżeli dokonają Państwo zakupu w dzień roboczy do godziny 14:00 i wybiorą dostawę firmą kurierską to tak (zakładając, że kolejny dzień jest dniem roboczym, a wybrane produkty są w magazynie). Przesyłka kurierska jest nieznacznie droższa od przesyłki pocztowej a w zamian mamy pewność jej otrzymania na drugi dzień roboczy.


Jak mogę zapłacić za zamówienie?

  • Za zamówienie można zapłacić korzystając z karty kredytowej (Visa/Mastercard) lub szybkiego przelewu(imoje ING). Te sposoby płatności realizują dla nas w pełni sprawdzone i bezpieczne serwisy. Nasza firma nie otrzymuje żadnych danych na temat Państwa karty kredytowej ani rachunku bankowego, a jedynie potwierdzenie lub odrzucenie transakcji.
  • Można także dokonać przelewu od razu na nasz rachunek bankowy - płatność zwykle otrzymujemy na drugi dzień od złożenia zamówienia. UWAGA! Przelewy dokonane w urzędach pocztowych docierają do nas dopiero po 1-4 dniach, jeżeli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta
  • Inną, zapewne najprostszą formą jest zapłata kurierowi w momencie otrzymania paczki (wysyłka 'za pobraniem'). Taki wariant jednak kosztuje nieco więcej niż przesyłka opłacona 'z góry' 

    uwaga: dla zamówień od 500 zł nie ponoszą Państwo żadnych opłat związanych z wysyłką.



Skąd będę wiedzieć, że zamówienie zostało wysłane?

Po wysłaniu przesyłki do każdego kupującego wysyłany jest email lub sms z informacją o dokonanej wysyłce wraz z numerem paczki i adresem internetowym do śledzenia swojej przesyłki i ewentualnego przekierowania jej pod inny adres. Numer paczki może być przydatny, jeżeli listonosz/kurier nie pozostawią awizo i zechcą Państwo odebrać paczkę osobiście w urzędzie pocztowym lub firmie kurierskiej. 


Inne pytania?

Prosimy o kontakt z naszymi konsultantami - żadnego pytania nie pozostawimy bez odpowiedzi.

  • Telefon:  509 558 448     
  • e-mail: sklep@odblask.com.pl