Ile wynosi koszt dostawy?
Zamówienia o wartości 500 zł lub większej - dostawa gratis.
Dla zamówień o mniejszej wartości koszt dostawy wynosi:
- Kurier - 12,90 PLN
- Kurier - pobranie - 15,90 PLN
- - 10,94 PLN
- Paczkomaty InPost - pobranie - 12,50 PLN
- - 0zł (możliwy wyłącznie w Poznaniu ul Królowej Jadwigi 54/1)
Jak szybko dostanę paczkę?
- Jeżeli Państwa zamówienie wyślemy korzystając z usług Poczty Polskiej paczka zwykle dociera do adresata w terminie do 1-3 dni roboczych od momentu wysyłki.
Najczęściej paczka dociera na drugi dzień, szczególnie do dużych miast, jednak czasami zdarzają się opóźnienia, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia. - Jeżeli zamówienie wyślemy firmą kurierską to paczka dociera zwykle na następny dzień roboczy od momentu wysyłki.
Niestety nasza firma nie może uzyskać informacji o której godzinie kurier ją dostarczy. Na paczce zawsze podajemy numer telefonu osoby składającej zamówienie, więc kurier może zadzwonić, ale to także nie jest regułą. Sugerujemy o ile to możliwe podanie adresu do pracy (wraz z nazwą firmy) oraz wszelkich wskazówek, które ułatwią kurierowi zlokalizowanie odbiorcy. - Przesyłki Paczkomatem InPost docierają zwykle 1-2 dni robocze
Czy paczka będzie u mnie jutro?
Jeżeli dokonają Państwo zakupu w dzień roboczy do godziny 14:00 i wybiorą dostawę firmą kurierską to tak (zakładając, że kolejny dzień jest dniem roboczym, a wybrane produkty są w magazynie). Przesyłka kurierska jest nieznacznie droższa od przesyłki pocztowej a w zamian mamy pewność jej otrzymania na drugi dzień roboczy.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
- Za zamówienie można zapłacić korzystając z karty kredytowej (Visa/Mastercard) lub szybkiego przelewu(imoje ING). Te sposoby płatności realizują dla nas w pełni sprawdzone i bezpieczne serwisy. Nasza firma nie otrzymuje żadnych danych na temat Państwa karty kredytowej ani rachunku bankowego, a jedynie potwierdzenie lub odrzucenie transakcji.
- Można także dokonać przelewu od razu na nasz rachunek bankowy - płatność zwykle otrzymujemy na drugi dzień od złożenia zamówienia. UWAGA! Przelewy dokonane w urzędach pocztowych docierają do nas dopiero po 1-4 dniach, jeżeli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta
- Inną, zapewne najprostszą formą jest zapłata kurierowi w momencie otrzymania paczki (wysyłka 'za pobraniem'). Taki wariant jednak kosztuje nieco więcej niż przesyłka opłacona 'z góry'
uwaga: dla zamówień od 500 zł nie ponoszą Państwo żadnych opłat związanych z wysyłką.
Skąd będę wiedzieć, że zamówienie zostało wysłane?
Po wysłaniu przesyłki do każdego kupującego wysyłany jest email lub sms z informacją o dokonanej wysyłce wraz z numerem paczki i adresem internetowym do śledzenia swojej przesyłki i ewentualnego przekierowania jej pod inny adres. Numer paczki może być przydatny, jeżeli listonosz/kurier nie pozostawią awizo i zechcą Państwo odebrać paczkę osobiście w urzędzie pocztowym lub firmie kurierskiej.
Inne pytania?
Prosimy o kontakt z naszymi konsultantami - żadnego pytania nie pozostawimy bez odpowiedzi.
- Telefon: 509 558 448
- e-mail: sklep@odblask.com.pl